Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

Η Θεϊκή Καρδιακή επικοινωνία.

Αν δεν έχεις σκύψει με Θεϊκή Συμπόνια στην καρδιά σου, να την περιθάλψεις, να την αναστήσεις. Δεν μπορείς να το κάνεις για καμία άλλη καρδιά. Απλώς γιατί αγαπάς με οδηγό την ανθρώπινη λύπη. 


Γιατί αισθάνεσαι λύπη για όλα τα ανθρώπινα. Ενώ η Θεϊκή Παρρησία δίνει την ανάλογη Επιστασία. Σε στήνει δηλαδή στο στασίδι της Ευλογίας του Θείου Λόγου. Η καρδιά γεμίζει με Μύρο- Μυρόπνοων Πνοών. Η καρδιά Αναγεννάτε γίνεται η Νυφική Παστάδα που θα φιλοξενήσει τον Ιησού Χριστό.
Ζήτα από τον Θεό να σε γεμίσει με αυτή τη θεϊκή Συμπόνια, γύρε το κεφάλι σου και όλη σου την ύπαρξη στην καρδιά σου και μίλα με εσωτερική κατάνυξη στον Θεό.
Κύριε ελέησον με
Ιησού μου έλεος
Ιησού μου γλυκιά μου Αγάπη, έλεος.
Ω! Θεία Αγάπη ελέησόν με.
Αυτά τα Θεία Λόγια να τα απευθύνεις με συντριβή καρδιάς, για να αναθερμάνεις αυτό το Υπέρλαμπρο Όργανο σου, το οποίο θα σου ανοίξει τις Πύλες της Βασιλείας του Θεού.
Όπου κι ότι κάνω Θεέ μου
Θέλω να είναι για Σένα.
Για την Αγάπη Σου.
Και να φροντίζω να Είμαι το Θέλημά Σου.

ετικέτα ( πνευματικότητα )

Δωροθέα