Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2016

Η αιχμαλωσία της θέλησης

Η θέληση μας κυβερνά.
Αν η θέλησή μας αιχμαλωτιστεί κάπου, εκεί αιχμαλωτίζονται τα πάντα. Και όποιος εξουσιάζει την θέληση ενός ανθρώπου, αυτός εξουσιάζει ολόκληρο τον άνθρωπο ( Καββάσιλας).

Όπου κι αν βρίσκεται η θέλησή μας, μας δείχνει το σημείο που βρισκόμαστε. Αν έλκεται και μαγνητίζεται από του «Καίσαρα», τότε ανήκει σε αυτόν.
Το που αιχμαλωτίζει τη θέληση μας είναι το μάτι. Όπου είναι στραμμένο το μάτι- όραση- βλέπω εκεί υπάρχει και η σκλαβιά του.
Η εικόνα που έχω στα μάτια μου αυτή είναι οδηγός μου. Ποια εικόνα είναι κυρίαρχος στη ζωή μου ? Εκεί εστιάζεται και όλη μου η δύναμη για την θέληση. Έτσι οραματίζομαι, διαλογίζομαι και αποδυναμώνομαι όταν η θέληση μου δεν έχει αποτελέσματα.
Αν όμως η θέληση μου βασιστεί στην Πρωτοδύναμη ενέργεια του Μέγα Ιεροφάντη Ιησού Χριστού, τότε η θέληση μου είναι πέρα από το ορατό- φθαρτό – ανούσιο. Ο Ιεροφάντης Ιησούς θα μου φανερώσει όλα τα Ιερά κομμάτια του Θεού, από τα Αρχεία του Ουρανού. Πρώτα θα μου τα δώσει εν κρυπτώ, για να μπορέσουν να αναπτυχθούν στην φωτεινή σκιά της σιωπής. Η φωτεινή σκιά της σιωπής είναι η μάγισσα της καρδιάς, σελήνη. Κι αφού ολοκληρωθεί αυτό το στάδιο της σιωπής, τότε θα αναζωπυρωθεί η καρδιά μας από το Φως του Ηλίου μέσα από τον Θείο Έρωτα και θα ρέουν στην καρδιά το Πυρ της Χαράς, της Γαλήνης και της Ειρήνης. 

Τότε η θέληση σταματά να ορίζει τον άνθρωπο και ο άνθρωπος αποκτά τη Θέωση. Ο άνθρωπος κυριεύεται σε όλα του τα επίπεδα από τον Ιερό Κύριο υμών Ιησού Χριστό και ζει με κάθε αγαθό που του δίνεται από τις Θείες Αρετές. Γιατί οι Θείες Αρετές ενώθηκαν με την Αρετές της Ψυχής. Έτσι το Κάλλος της ευδαιμονίας πλημμυρίζει τον άνθρωπο της Θέωσης.
Έτσι λοιπόν ο Θεός και Πατέρας μας, μας οδηγεί στην διαδρομή της προσευχής μας να απαλλαγούμε από τις επιθυμίες μας και τα θέλω μας και ζητά να λέμε να γίνει το θέλημά Του. Το οποίο θέλημά Του τις περισσότερες φορές είναι ανώτερο από το δικό μας. Και όταν εμείς δεσμεύουμε μέσα από εικόνες την προσευχή μας, τότε η προσευχή μας δεν οδηγείτε στο άμορφο άπειρο, αλλά παίρνει τη γήινη μορφή μέσα από τη δική μας θέληση.
Ζήτα λοιπόν από τον Θεό το έλεος του, χωρίς να δίνεις μορφή σε αυτό.
Ζήτα τη φώτισή Του χωρίς να τη δεσμεύεις με όρους και όρια, καθώς ο Θεός δεν έχει όρους και όρια.
Άσε τον εαυτό σου ελεύθερο από κάθε εικόνα και μπες να λάβεις τα πλούσια και άμορφα ελέη του Θεού.

ετικέτα ( Πνευματικότητα ) 

Δωροθέα