Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016

Η Μαγική διαπίστωση.


Όταν γνώρισα το εγώ μου, είδα ότι δεν έχουμε κανένα κοινό στοιχείο. Κατάλαβα ότι η παρουσία του ήταν μία «ανάγκη» για επιβίωση, έτσι όλα όσα είχε και μου παρουσίαζε ως δεδομένα δεν ήταν δικά μου. 
Δεν ήταν της προσωπικότητάς μου, αλλά κυρίως δεν ήταν της ψυχής μου.

Όταν έρθει αυτή η μαγική στιγμή στη ζωή του ανθρώπου, θα δει ότι τα ελαττώματα που «κουβαλάει» ή έχει η προσωπικότητά του είναι ένα, ίσως δύο. Αλλά όχι τόσα όσα έχει το εγώ. Τότε αυτά τα ελαττώματα όταν αναγνωριστούν κι αφού υπάρχει η υποδομή της αυτογνωσίας, αυτά εναρμονίζονται απόλυτα με την ψυχή και όχι δεν φεύγουν αλλά εμβολιάζονται με το μέλι της αγάπης και μετατρέπονται σε δυνάμεις. Αυτές οι δυνάμεις ανοίγουν την ψυχή και η ψυχή τότε έρχεται να κατοικήσει στον θρόνο της που είναι η καρδιά.

Η ψυχή ξεκινάει το ταξίδι της πια απερίσπαστη από κάθε φραγμό του εγώ ή της προσωπικότητας και τότε αρχίζει η Φώτισή της στα νέα Ύδατα του Νου= καρδιά.

ετικέτα ( ελευθερία ) 

Δωροθέα