Τρίτη, 8 Μαρτίου 2016

Η προφητεία του Ονειρέματος

Άμα το ονειρευτείς μπορείς και να το ζήσεις, να το δημιουργήσεις, να το έχεις, έλεγε ο Walt Disney. Το ζητούμενο είναι να βρούμε τι είναι το ονείρεμα και πως μπορούμε με αυτό να δομήσουμε μία ευλογημένη προφητεία ?


Τι είναι το προφητεύω ? Η προφητεία στην πραγματικότητα είναι μαθηματικά, δρόμος συμπεράσματος και αποτελέσματος. Δηλαδή όταν έχω 1 μήλο και 1 αχλάδι πάντα θα μείνουν ένα μήλο και ένα αχλάδι. Ενώ όταν έχω 1 μήλο και πάρω άλλο 1 θα έχω δύο μήλα. Έτσι η ζωή μας απαρτίζεται από συμπεράσματα και αποτελέσματα σύμφωνα με τα στοιχεία που της δίνουμε εμείς. Τα στοιχεία που θα βάλουμε σε μία συνταγής θα μας δώσουν το ανάλογο αποτέλεσμα. Έτσι δημιουργούμε και στη ζωή μας τον δρόμο μας, μόνο που νομίζουμε ότι το αποτέλεσμα – συμπέρασμα θα είναι άλλο. Το λέμε και σαν φράση «άλλο εγώ». Λες και εμείς για κάποιο λόγο και με κάποιο τρόπο θα εξαιρεθούμε από τον μαθηματικό κανόνα. Ποιο μαθηματικό κανόνα ? Κάνουμε δηλαδή κινήσεις οι οποίες φέρνουν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα και εμείς να νομίζουμε ότι δεν θα γίνει έτσι.
Η προφητεία λοιπόν είναι, δεν θα λέγαμε ένας μελλοντολόγος, αλλά ένας τρόπος που συνδυάζει τον δρόμο και μας εμφανίζει το αποτέλεσμα.
Οπότε θα περάσουμε τώρα να δούμε τι είναι η προφητεία του ονειρέματος. Τι είναι το ονείρεμα ? Το ονείρεμα είναι μία εσωτερική κατάσταση που έχει κάθε άνθρωπος. Όχι ονείρεμα εδώ δεν θα θεωρήσουμε αυτό που γίνεται στον βραδινό μας ύπνο. Καθώς αυτό μπορεί να το έχουμε μάθει ως όνειρο, αλλά το οποίο συλλέγει στοιχεία από το υποσυνείδητό μας και κατά τη διάρκεια του ύπνου μας, ενώνει όποια κομμάτι εκείνο ( όνειρο) θέλει και μας τα εμφανίζει με σκηνές.
Εμείς όμως τώρα θέλουμε αυτό το ονείρεμα που γίνεται με τα μάτια ανοιχτά. Αυτό το ονείρεμα που μας οδηγεί να αλλάξουμε χώρο και χρόνο, εκεί που καθόμαστε. 

Το κάνουμε όλοι μας, αλλά χωρίς να ξέρουμε ότι αυτό είναι μία άμυνα ισορροπίας, όταν το περιβάλλον μας δεν μας καλύπτει «φεύγουμε» από τον χώρο με τα μάτια ανοιχτά. Όταν έχουμε άγχος για ένα συμβάν κατοπινό πάλι «φεύγουμε» από τον χώρο με τα μάτια ανοιχτά,  το ίδιο κάνουμε και όταν νιώσουμε να ερωτευόμαστε κάποιον, πάντα με τα μάτια ανοιχτά. Μοιάζουμε δηλαδή ότι είμαστε παρόντες στο χώρο και στον χρόνο, αλλά εμείς δεν είμαστε εκεί.
Έτσι βλέπουμε ότι το ονείρεμα είναι μία ιδιότητα που κάθε άνθρωπος την έχει, όμως δεν έχουμε μάθει να την οδηγούμε και την κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε.
Η προφητεία λοιπόν του Ονειρέματος μπορεί να οδηγηθεί από τον φύλακα Άγγελό μας αν μάθουμε να συνεργαζόμαστε μαζί του.
Επιλογές δρόμων = Εφικτό- ανέφικτο- θαύμα- τραύμα.
Συνεργάτες του Ονειρεύομαι = βλέπω, αναγνωρίζω, αντιλαμβάνομαι, συμπεριλαμβάνω, αισθάνομαι.
Τρόπος αφήνω το βλέμμα μου να φύγει προς το άπειρο, να φύγει σημαίνει ότι βλέπω ευθεία μπροστά μου και αφήνομαι μέσα από την σκέψη οδηγό, να μου παρουσιάσει εικόνες. Ο άνθρωπος έχει μάθει να περπατάει σχεδόν πάντα σε τέτοια βήματα, από εικόνες που έχει συνηθίσει και εικόνες που ξέρει. Οπότε δεν θα φτάσει ποτέ ίσως να δει εικόνες που δεν ξέρει ή που δεν γνωρίζει. Γιατί ή θα τις φοβηθεί ή θα πιστέψει ότι σε αυτόν αποκλείεται να συμβούν τέτοιες εικόνες.
Θα πάρω ένα παράδειγμα για τη σκέψη οδηγό.
Σκέψη οδηγός = αυτοκίνητο των ονείρων μου.
Αφήνω λοιπόν το βλέμμα μου ευθεία μπροστά μου και αφήνομαι στο να εικονοποιώ τη σκέψη οδηγό. Ύστερα βάζω στη σκέψη οδηγό τους βοηθούς μου δηλαδή: βλέπω, αναγνωρίζω, αντιλαμβάνομαι, συμπεριλαμβάνω, αισθάνομαι. 

Βλέπω το αυτοκίνητο. Το αναγνωρίζω με όλα του τα στοιχεία, μάρκα, χρώμα, καθίσματα κλπ. Προσπαθώ δηλαδή να κάνω την εικόνα μου όσο πιο «ζωντανή» μπορώ.
Αναγνωρίζω, αντιλαμβάνομαι, συμπεριλαμβάνω. Δηλαδή αναγνωρίζω απόλυτα το κόστος του, το πόσο το θέλω, γιατί το θέλω. Αντιλαμβάνομαι απόλυτα του που θα με εξυπηρετήσει, που θα με βοηθήσει και συμπεριλαμβάνω και όλους τους ανθρώπους που με περιβάλλουν. Θα τους φέρω σε δύσκολη θέση με αυτή μου την επιλογή ? Θα τους αναγκάσω να χάσουν κάτι ? Θα χάσω εγώ κάτι ?
Και τέλος πώς αισθάνομαι με αυτό μου το όνειρο? Πώς θα αισθάνομαι όταν το αποκτήσω ? Θα έχω την ίδια χαρά και αρμονία με την απόκτησή του ή θα μου φέρει άλλου είδους προβλήματα τα οποία μέσα από το ονειρεύομαι, αποφεύγω να τα δω ? Δηλαδή αν είναι ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, μήπως δεν θα έχω χρήματα για τη βενζίνη του, για την συντήρησή του ? Και πόσο αυτό ύστερα θα με οδηγήσει να γκρινιάζω? Πόσες φορές μου έχει συμβεί να αποκτήσω κάτι που το ονειρεύτηκα και αμέσως μετά να άρχισα την γκρίνια και αντί για ευλογίες βιώνω «ατυχίες» και προβλήματα?
Έτσι κατά τη διάρκεια του ονειρέματος καλό είναι να περπατήσω και τους δρόμους - Εφικτό- ανέφικτο- θαύμα- τραύμα
Σε ποιους τομείς το ονείρεμά μου είναι εφικτό, σε ποιους είναι ανέφικτο, σε ποιους θα είναι θαύμα και σε ποιους θα είναι τραύμα.
Δεν υπάρχει λοιπόν καμία περίπτωση σε έναν δρόμο οδηγό αν τον χειριστώ με αυτούς τους τρόπους να μη μου εμφανίσει το εφικτό- ανέφικτο, το θαύμα- τραύμα. Γιατί με αυτή μου την διάθεση οι αποκαλύψεις θα γίνουν και έτσι θα ξέρω ακριβώς τι θα αντιμετωπίσω όταν συμβεί το ονείρεμά μου, γιατί όλα μα όλα έχουν μέσα τους, τους τρόπους, τα συμπεράσματα και τις εξελίξεις. 

Δηλαδή όταν φτάσουμε στο σημείο να μπορούμε να δούμε το ονείρεμά μας ολόκληρο θα έχουμε και ολόκληρη την εικόνα. Εμείς όμως τις περισσότερες φορές στο ονείρεμά μας αγνοούμε τους άλλους ανθρώπους που μας περιβάλλουν. Και τι εννοούμε τους αγνοούμε ? Δεν μπορούμε να φανταστούμε πώς θα λειτουργήσουν εκείνοι και ποιο ρόλο θα παίξουν ως προς τη δική μας επιλογή. Δηλαδή, αν ένα μας ονείρεμα επηρεάζει τις ζωές άλλων ανθρώπων τότε το πιθανότερο είναι το ονείρεμά μας να γίνει σύμφωνα με τους Νόμους της Ολότητας και όχι σύμφωνα με το δικό μας θέλω. Οπότε πριν από κάθε μας ονείρεμα καλό είναι να δούμε και να αναζητήσουμε με ποιο τρόπο επηρεάζουμε τους άλλους ανθρώπους γύρω μας. Και δεν μπορούμε να πούμε «για το καλό τους το κάνω» ή «καλό θα του κάνει» γιατί το καλό για κάθε άνθρωπο είναι πάντα σχετικό, σύμφωνα με το δικό του ψυχικό αποτύπωμα.
Άρα το ονείρεμα μας για να μπορέσει να είναι εφικτό και θαύμα θα αφορά μόνο εμάς και δεν θα επηρεάζει τις ζωές των άλλων ανθρώπων, όχι τουλάχιστον άμεσα.
Αξιοποιώ αυτή την ιδιότητα που έχω = η προφητεία του Ονειρέματος με τον καλύτερο τρόπο για όλους.

ετικέτα ( αναγέννηση ) 

Δωροθέα