Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Στις αδυναμίες σου κρύβονται οι δυνατότητές σου.

Κάθε μορφή «αδυναμίας» δεν είναι τίποτε άλλο από μία διαδρομή αλήθειας που σε οδηγεί στην γνώση.
Ποιος την ορίζει την αδυναμία και τι είναι η αδυναμία ?
Η αδυναμία είναι υποτίθεται κάτι που μας δεσμεύει, κάτι που μας απομονώνει και κάτι που μας υποβιβάζει.
Κι όμως μόνο έτσι δεν είναι.


Γιατί τι θα πει αδύναμος και πόσο αλήθεια υπάρχει σε αυτήν την ταμπέλα- τοποθέτηση. Γιατί την κάνουμε ? Ίσως για να ενεργοποιήσουμε τους εαυτούς μας ή τους άλλους, να κάνουν αυτά που προστάζει το κατεστημένο.
Η αδυναμία όμως μας δείχνει πως αν είμαι τεμπέλα, για παράδειγμα, αυτό η κοινωνία το «βαφτίζει» αδυναμία. Όμως όταν πάρουμε απόφαση να το δούμε με τα μάτια της αρμονίας, θα δούμε ότι τι είναι αυτό που με οδηγεί να τεμπελιάζω και σε ποια πράγματα τεμπελιάζω? Μα σε αυτά που είναι έξω από μένα, στα πράγματα που για κάποιο λόγο το μέσα μου τα απορρίπτει. Κι έτσι μοιάζει ότι τεμπελιάζω.
Μα τελικά δεν τεμπελιάζω, αφού σε όλα τα υπόλοιπα που η καρδιά μου θέλει, μόνο τεμπέλης δεν είμαι, αλλά ακριβώς το αντίθετο.

Άρα πριν βάλω μία ταμπέλα αδυναμίας ας αναζητήσω να δω τι μου διδάσκει ως ένσταση αυτή η αδυναμία και θα δω ότι μέσα σε αυτή κρύβεται ένας σοφός σύμβουλος- οδηγός- δάσκαλος.

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα