Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

«Εγώ ειμί η οδός», είπε Εκείνος.

«Εγώ ειμί η οδός», είπε ο Κύριος. Τι εννοούσε άραγε?
Η οδός, προς το όρος = καρδιά. Η οδός λοιπόν είναι αυτό το «εγώ ειμί». Δηλαδή η εσωτερική προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου, η οποία βασίζεται στην συνάντηση με την ψυχή του. Όταν ένας άνθρωπος επιλέξει να γνωρίσει αυτή την οδό που θα τον οδηγήσει σταδιακά στην Ανάβαση του Όρους, τότε εκεί θα συναντήσει τον Ιησού.


Μία φράση λοιπόν το «εγώ ειμί η οδός» που γίνεται κλειδί για την δική μας εξερεύνηση την εσωτερική. Για να αναζητήσουμε τι και ποια πράγματα είναι αυτά που μας έχουν κλείσει το μονοπάτι προς την καρδιά μας. Γιατί αυτή είναι η οδός. Να πάμε κοντά στην καρδιά μας.
Η οδός προς τη θύρα της καρδιάς και το εγώ ειμί είναι το κλειδί.
Όμως εμείς οι άνθρωποι σε αυτό το εγώ ειμί, παραθέτουμε ένα σορό γήινα «αξιώματα». Δίπλα σε αυτό το είμαι βάζουμε ταμπέλες για ορίζουμε τους εαυτούς μας.
Όλα όσα μας απαρτίζουν ως «είμαι» δεν είναι τίποτε λιγότερο ή περισσότερο από το βοηθοί μας για να μας οδηγήσουν σε αυτήν την εσωτερική αναζήτηση του «εγώ ειμί».
Έτσι όλα όσα νομίζουμε ότι είμαστε, απλώς αυτά γίνονται η κλίμακα- σκάλα για να ανέβουμε σταδιακά τον δρόμο του Πνεύματος. Να γίνουν η δική μας βιβλιοθήκη αναζήτησης.
Όταν επιλέξουμε να μελετήσουμε σε βάθος εμάς, τότε αυτό το «εγώ ειμί» αρχίζει να μας αποκαλύπτεται. Και εκεί αρχίζει η ταύτισή μας με το θεϊκό μας κομμάτι και η αποταύτιση με όλους τους τίτλους «είμαι» που έχουμε υιοθετήσει στη ζωή μας.
Η φράση «εγώ ειμί η οδός», ανοίγεται και μας αποκαλύπτει ο ίδιος ο Κύριος βήματα, μελέτη και πράξεις που θα κάνουμε για να περπατάμε στο μονοπάτι αυτό.

Έτσι μετά από κάποιο διάστημα, το οποίο διάστημα δεν ορίζεται, όπως τα μαθητικά μας χρόνια, αλλά μόνο από τον ίδιο τον Κύριο μας, ανάλογα με το πώς περπατάμε εμείς το μονοπάτι αυτό. Πόσο φροντίζουμε να καθαρίζουμε την καρδιά μας. Τότε ο Κύριος αρχίζει σταδιακά να μας αποκαλύπτει και τα άλλα βήματα. Το εγώ ειμί η Άμπελος, εγώ ειμί ο Άρτος της ζωής, εγώ ειμί το Φως.

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα