Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Η επιλογή αλλαγής της διατροφής.

Η διατροφή προβληματίζει αρκετούς ανθρώπους. Τι πρέπει να τρώμε και τι όχι ? Ποια τροφή κάνει καλό, ποια όχι ? Πόσο η τροφή μας επηρεάζει ?


Το καλό και το κακό είναι πάντα σχετικά, όταν μάλιστα αφορά ένα τόσο προσωπικό ζήτημα. Γιατί η διατροφική συνήθεια αφορά μόνο τον ενδιαφερόμενο.
Τελικά το κρέας κάνει κακό ή καλό ? Τα γαλακτοκομικά επηρεάζουν ή όχι το σώμα.
Σε αυτές τις ερωτήσεις ο μόνος που μπορεί να δώσει την απάντηση είναι ο εσωτερικός μας εαυτός. Εκείνος ξέρει τις εσωτερικές μας ανάγκες γιατί μόνο εκείνος επικοινωνεί με το σώμα μας.
Το κάθε σώμα είναι μία μονάδα που κατοικεί μέσα σε αυτή η ψυχή μας. Και το σίγουρο είναι πως ο καθένας από εμάς θέλει το σώμα του να διατηρεί όσο γίνεται την φρεσκάδα του και τις δυνατότητές του. Να είναι γεμάτο από υγεία χωρίς προβλήματα.
Οπότε αν για κάποιο λόγο που τον ξέρουμε μόνο εμείς πάρουμε την απόφαση να πάρουμε απόσταση από κάποιες τροφές, καλό είναι να μην σοκάρουμε τον εαυτό μας, το σώμα μας, γιατί τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα ορθά.
Αν για παράδειγμα μέχρι εχθές η διατροφή μου είχε κρέας καλό είναι να περάσω στην διακοπή του αργά και σταδιακά και όχι από την μία μέρα στην άλλη. Γιατί αυτό θα φέρει στο σώμα μας ταραχή, η οποία δεν είναι εύκολο να αναγνωριστεί. Όμως το σώμα μας θα χάνει από αυτή τη στέρηση και θα την εκδηλώνει ως συναισθηματική απόρριψή. Έτσι κι αλλιώς η εποχή που ζούμε είναι γεμάτη από απορρίψεις και απώλειες. Το να βάλουμε κι εμείς άλλη μία τέτοια στη ζωή μας, θα μοιάζει μία εχθρική επιλογή.
Άρα όπως εκγυμνάζουμε το σώμα μας αργά και σταδιακά, αν επιλέξουμε να κάνουμε γυμναστική, το ίδιο θα κάνουμε και με την αλλαγή διατροφικής επιλογής.
Αν τώρα θέλουμε να περάσουμε στην ωμοφαγία καλό είναι να το κάνουμε σταδιακά και να βάλουμε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για την προετοιμασία μας αυτή. Δηλαδή να αρχίσουμε με το κρέας να το βάζουμε στην αρχή μία φορά τη βδομάδα, ύστερα από ένα διάστημα μία φορά στις 15 για ένα άλλο μεγάλο διάστημα ύστερα μία φορά το μήνα και πάει λέγοντας. Παράλληλα να παρατηρούμε το σώμα μας και να αναγνωρίζουμε τις αλλαγές μας. Να κάνουμε τακτικά εξετάσεις αίματος για να μπορούμε να έχουμε εικόνα για την όποια έλλειψη μπορεί να παρουσιαστεί και έτσι να ξέρουμε πώς να καλύψουμε την έλλειψη αυτή.
Για να το καταλάβουμε αυτό, δεν γίνεται να έχουμε την απαίτηση από το σώμα μας από την μία του συνήθεια, να είναι σε ένα τέμπο χωρίς γυμναστική- ανάλογες διατροφικές συνήθειες και να αποφασίσουμε να κάνουμε 100 κοιλιακούς με την πρώτη ( δηλαδή να κόψουμε μαχαίρι κάτι) γιατί αυτό θα φέρει αναστάτωση στο σώμα μας. Και έτσι το σώμα μας δεν θα έχει περισσότερη ενέργεια, αλλά θα χάνει ενέργεια.

Κάθε αλλαγή λοιπόν θέλει από εμάς ρυθμό σεβασμού και αγάπης, για να μας δώσει το μεγαλείο της.

ετικέτα ( ευημερία ) 

Δωροθέα