Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2016

Οι ρόλοι- καθρεφτίσματα στη ζωή μας.

Η ζωή μας είναι γεμάτη από ρόλους. Ρόλους στους οποίους εμείς στηρίζουμε στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα μας. Ρόλοι οι οποίοι με κάποιο τρόπο μας δεσμεύουν, όχι από τη σημασία του ίδιου του ρόλου, αλλά από τη δική μας μη δυνατότητα να τους αναγνωρίσουμε ότι υπάρχουν ως καθρέφτισμα. Και ότι ο τελικός στόχος είναι να φτάσουμε αυτούς τους ρόλους σε ένα σημείο ίδιο και απαράλλαχτο, ίδιο με αυτό το σύμβολο του Ιχθύ.


Δηλαδή οι ρόλοι είναι βασισμένοι στο θετικό και το αρνητικό. Κάποτε εμείς έχουμε τον έναν ρόλο και κάποτε τον άλλον. Αν για κάποιο λόγο είτε δεν αναγνωρίζουμε μέσα μας τον έναν ρόλο, είτε δεν τον έχουμε βιώσει ποτέ, τότε κάποιος άλλος άνθρωπος δίπλα μας θα «παίζει» μονίμως τον ρόλο αυτόν.
Για παράδειγμα αν για κάποιο λόγο είμαι κλειδωμένος στον ρόλο του «καλόβολου», τότε ή δεν έχω δει μέσα μου αυτόν τον ρόλο που δεν είμαι καλόβολος ή δεν έχει τύχει να τον βιώσω ποτέ. Τότε κάποιος άλλος μέσα στο κοντινό μου περιβάλλον θα πάρει τον ρόλο αυτόν, δηλαδή του μη καλόβολου. Ο λόγος που θα γίνει αυτό είναι για να μπορέσω να αναγνωρίσω σε μένα σε ποιο σημείο δεν είμαι καλόβολος, έτσι ώστε να αρχίσει η διαδρομή της ισορροπίας, δηλαδή η «ζυγαριά» μου καλόβολος- μη καλόβολος να έρθει σε μία ευθεία. Οπότε θα έρθει η στιγμή της γέφυρας αυτών των δύο ρόλων και η ευθυγράμμισή τους. Και τότε θα γίνει η μαγική ένωση τους και δεν θα είμαι πια ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Αλλά θα γίνω μία ευλογημένη ρυθμική σταγόνα του Υδροχόου, δηλαδή του Πνεύματος.

Τους ρόλους ζευγάρια καθρέφτες θα τους δούμε αναλυτικά σε επόμενα κείμενα.

ετικέτα ( ελευθερία ) 

Δωροθέα