Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Το πρώτο που εστιάζεις.

Όλοι οι άνθρωποι έχουν μέσα τους και το καλό και το «κακό». Το κακό είναι επίκτητο ενώ το καλό είναι φυσικότητα που περιμένει να αναπτυχθεί.
Όμως εμείς αντί να αναπτύξουμε το καλό, αναπτύσσουμε το κακό.
Πώς το αναπτύσσουμε άραγε ?


Όταν σε κάθε τι και σε κάθε μας συνάνθρωπο βλέπουμε το «κακό» του πρόσωπο και εστιάζουμε τι να του πούμε για να βελτιωθεί. Όταν σε κάθε κατάσταση βλέπουμε πρώτα το αρνητικό ή το κακό και δεν αναζητάμε τον «δάσκαλο» που κρύβεται πίσω από την κατάσταση.
Αν λοιπόν σε κάθε τι και σε κάθε άνθρωπο εστιάζω στο κακό- αρνητικό τότε και η ζωή μου θα είναι τοποθετημένη σε αυτή την εστία. Θα εστιάζει και θα μου παρουσιάζει στιγμές με το «κακό» μέσα τους, μέχρι να αποφασίσω να αλλάξω τον τρόπο που βλέπω, αναγνωρίζω και αντιμετωπίζω.
Θα θυμάμαι πως όταν εστιάζω, βάζω στόχο- δημιουργώ κέντρο. Οπότε αν αυτό το κέντρο είναι η άρνηση τότε το κέντρο αυτό θα απλώνεται παντού.
Σε τι εστιάζω αυτό γίνεται η εστία μου, ο πυρήνας μου δηλαδή η ζωή μου.

ετικέτα ( ελευθερία ) 

Δωροθέα