Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Μη λες στον Θεό όλα όσα κάνεις για να είσαι κοντά Του

Μη λες στον Θεό όλα όσα κάνεις για να είσαι κοντά Του, αλλά ρώτησέ Τον τι δεν κάνεις ? Ποια βήματα χρειάζεσαι και ποιες γνώσεις σου λείπουν.
Ο Θεός γνωρίζει τα βήματα που κάνουμε για να πάμε κοντά Του, όπως γνωρίζει και τι δεν κάνουμε.


Το να εστιάζουμε εμείς σε όλα όσα κάνουμε και γιατί δεν μας ακούει, ίσως όλο αυτό να μας φέρει αντιμέτωπους με απογοήτευση και κάποια στιγμή με την έπαρση. Γιατί η τελειότητα θέλει καθημερινή φροντίδα και καθημερινή αναζήτηση- αναγνώριση.
Έτσι καλό είναι να θυμάμαι πως ο δρόμος προς την Πνευματική κλίμακα – σκάλα γίνεται ανηφόρα όταν εμείς εστιάζουμε σε αυτά που κάνουμε και τα παραθέτουμε στον Θεό. Και μετατρέπεται σε μία ευθεία όταν εμείς Του ζητάμε να μας δείξει τι μας λείπει από τον δρόμο, τι κενά έχουμε. Γιατί τότε ο Θεός σε αυτές μας τις απορίες και ανάγκες θα μας δώσει αυτό ακριβώς που χρειαζόμαστε εκείνη την στιγμή. Δεν θα μας δώσει ποτέ κάτι που δεν είναι στις δυνατότητές μας.
Ο Θεός είναι πάντα στο πλευρό όλων όσων αναζητούν να βρουν τι δεν είναι και τι δεν έχουν ακόμη ως προς το Άγιο Όνομά Του και τους δίνει την γνώση, δηλαδή τους αποκαλύπτει τι να διαβάσουν- μελετήσουν- ερευνήσουν.
Αυτό σημαίνει πως έχω έναν ρυθμό προς την διαδρομή για τον Θεό. Δηλαδή μελετώ την Αγία Γραφή κάθε μέρα, διαβάζω προσευχές κάθε μέρα και μελετώ βίους Αγίων ή Πνευματικές διδασκαλίες. Και από όλα αυτά αναζητώ πως θα φωτίσω τις Αρετές μου, δηλαδή τις βασικές πηγές της ψυχής μου.

Άρα πλησιάζω τον Θεό και του λέω : «Θεέ μου δείξε μου τι μου λείπει, τι να βελτιώσω, τι να διορθώσω»?

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα