Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Αγωνίζομαι- αγωνίζεσαι…

Μια λέξη που μας ακολουθεί όλα μας τα χρόνια. Ένας αγώνας επιβίωσης έχει μετατραπεί η ζωή μας. Ο αγώνας ακούει στην λέξη, καλύτερο. Αυτό το καλύτερο έχουμε βάλει μπροστά μας και το κυνηγάμε. Κάνουμε προσπάθειες να το συναντήσουμε και αυτό όχι μόνο δεν έρχεται, αλλά και όταν έρθει χάνεται, εξατμίζεται ή μετατρέπεται.
Γιατί δεν έρχεται το καλύτερο, αφού γίνομαι καλύτερος?


Μα το καλύτερος δεν είναι οδηγός, αλλά ένας τιμωρός, που όταν δεν συμβεί, τότε με μαλώνω, με τιμωρώ, με απομονώνω, με αποφεύγω.
Όχι το καλύτερο είναι δέσμευση και κάποιες φορές γίνεται ένας μετρητής και καταμετρά όλα τα καλά και τα καλύτερα που είμαι και που έχω.
Οδηγός λοιπόν ας γίνει το αληθινός. Να είμαι αληθινός και όχι καλύτερος.
Αληθινός, αυτός να είναι ο δρόμος μου. Αληθινός να είμαι. Αληθινός θα πει αποδέχομαι και αναγνωρίζω όλες τις αλήθειες που υπάρχουν μέσα μου και με αυτές περπατάω το μονοπάτι της γνώσης μου και της ζωής μου.

Η ζωή μου αν είναι καλύτερη, δίπλα της καραδοκεί το χειρότερη. Όταν όμως εστιάζω στην αλήθεια, τότε η ζωή μου θα είναι αληθινή – πραγματική και ουσιαστική. Και όλα θα μυρίζουν αλήθεια. Η αλήθεια δεν έχει μεταβλητές διαδρομές, όμως το καλύτερο έχει πολλές μεταβλητές. Γιατί κάτι που για μένα είναι καλύτερο, για τον απέναντι μου είναι χειρότερο και το ανάποδο. Ενώ η αλήθεια είναι ένα φωτεινό μονοπάτι που όταν το αναζητήσω, όλα γεμίζουν από το φως αυτό.

ετικέτα ( αναγέννηση ) 

Δωροθέα