Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

Η πίστη σε σένα είναι ένα ανεκτίμητο δώρο.

Τόσο απλή φαίνεται αυτή η φράση κι όμως δεν είναι τόσο απλή. Καθώς για να πιστέψει κάποιος στον εαυτό του, πρώτα χρειάζεται να τον συναντήσει. Να βγάλει από πάνω του όλα όσα του κρύβουν αυτόν τον εαυτό.


Εμείς οι άνθρωποι, όταν αρχίζουμε την διαδρομή προς την πίστη στον εαυτό μας, αρχίζουμε να πιστεύουμε σε όλα τα επίκτητα χαρακτηριστικά του εαυτού μας και αυτή η πίστη θα μας οδηγήσει να βγάλουμε σκληρότητα και αυστηρότητα προς τους άλλους, καθώς θα αρχίσουμε να επιμένουμε και να μας υποστηρίζουμε. Έτσι κάπου εκεί μέσα στον χαρακτήρα μας θα βγάλουμε μία αυστηρότητα και σκληρότητα για να προωθήσουμε τους εαυτούς μας.
Πίστη στον εαυτό μου, σημαίνει να πιστέψω σε όλα τα εσωτερικά ευεργετικά, ουσιαστικά πραγματικά στοιχεία μου, τα οποία είναι δεμένα με τις 4 αρετές, με την ψυχή μου και με το Θεό.
Πιστεύω στον εαυτό μου δεν θα πει ενισχύω τον εγωισμό μου και αρχίζω να κουνάω το δάκτυλό μου για να γίνει το δικό μου ή για να αποδείξω στους άλλους ότι έχουν λάθος. Πιστεύω στον εαυτό μου δεν σημαίνει ότι την χαμηλή αυτοεκτίμησή μου θα την μετατρέψω σε αυστηρότητα, σε απομάκρυνση, καθώς αυτό σημαίνει πιστεύω στο εγώ μου.
Το εγώ μας δημιουργήθηκε και συντηρείτε καθώς έτσι νομίζουμε ότι θα τα καταφέρουμε στην ζωή μας. Και ότι το εγώ μας θα μας προστάτευε από πολλά.
Το να πιστέψω στον εαυτό μου, σημαίνει να αναζητήσω όλα τα διαμάντια που υπάρχουν μέσα στην καρδιά μου και να βρω τρόπο να τα ενεργοποιήσω υπέρ του συνόλου.
Το εγώ σκέφτεται μόνο τον εαυτό του, σκέφτεται πάντα ότι οι άλλοι γύρω του το αδίκησαν, το πόνεσαν, το πρόδωσαν. Όμως ο εαυτός είναι εκεί πάντα για να μας διδάξει την αγάπη.
Συνήθως όταν αρχίζουμε να αναζητάμε τους εαυτούς μας, εστιάζουμε στην επιφάνειά μας, δηλαδή στα επίκτητα χαρακτηριστικά μας. Και μένουμε στις επιφανειακές μας πράξεις, επιλογές, σκέψεις. Για να βρω ποιος είμαι, χρειάζεται να βγάλω από πάνω μου όλο το «κουστούμι» του εγώ. Να το βγάλω και να αναζητήσω πως το απέκτησα, πώς το συντηρώ και γιατί. Και αφού μείνω χωρίς αυτό το κουστούμι, τότε θα δω το πραγματικό μου είμαι. Το οποίο είμαι θα με οδηγήσει στην είσοδο της ψυχής μου. Και τότε η καλοσύνη, η αγάπη, η ηρεμία, η αρμονία, θα είναι μέσα από το δικό μου είναι. Και δεν θα βρίσκονται πια αυτές οι έννοιες στη ζωή μου, μόνο ως έννοιες αποσπασματικά, αλλά θα τις ζω, θα είμαι ένα με αυτές. Και όσο αυτές οι έννοιες αναβιώνουν μέσα από μένα. Θα έρθει η στιγμή όπου αυτό το είμαι θα ενωθεί με τα Ύδατα του Σύμπαντος και θα γίνω ένα ενιαίο κομμάτι με το Σύμπαν. Καθώς το είμαι ενώνεται με το συνολικό είμαι της αρμονίας και της ευλογίας.
Γνώρισε το είμαι σου, το οποίο θα σε οδηγήσει να γνωρίσεις την Αλήθεια. Μια Αλήθεια μοναδική και γεμάτη πληρότητα.

ετικέτα ( ευημερία ) 

Δωροθέα