Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

Απόφαση ή απόσταση ?

Οι αποφάσεις μας δημιουργούν γέφυρες.
Οι αποστάσεις γκρεμίζουν τις γέφυρες.
Κάθε μας απόφαση έχει δύο τρόπους να δημιουργηθεί. 


Ο ένας τρόπος είναι το μυαλό, οι σκέψεις, ο φόβος και ο άλλος τρόπος είναι η καρδιά, νιώθω, η ψυχή. Όποιον από τους δύο τρόπους επιλέξω δημιουργώ και μία γέφυρα. Η κάθε γέφυρα κάνει και την ανάλογη ένωση. Οι αποφάσεις που παίρνουμε με το μυαλό, με τις σκέψεις και με οδηγό τον φόβο θα δημιουργήσουν γέφυρες τέτοιες που θα έρθει η μέρα να πάρω απόσταση και η απόσταση αυτή θα γκρεμίσει την γέφυρα. Αυτό μοιάζει καλό καθώς νομίζω πως κάθε φορά που κόβω την γέφυρα, ξέφυγα.  Αλλά δεν ξέφυγα. Καθώς η μία μεριά της γέφυρας έχει κοπεί, αυτή που ήταν απέναντι. Αλλά αυτή που ξεκινούσε από μένα παραμένει εκεί.
Με αποτέλεσμα να έρχεται μία στιγμή της ζωής μου, όπου εγώ έχω πάρει τόσες αποστάσεις που έχω μείνει με τις ανάλογες πλευρές από τις γέφυρες επάνω μου.
Η απόσταση λοιπόν δεν είναι λύση, καθώς θα έρθει η στιγμή που θα είμαι σε ένα ερημικό εσωτερικό περιβάλλον και δεν θα βρίσκω γέφυρα για να περάσω. Καθώς αυτό το ερημικό περιβάλλον είναι η καρδιά μου, η οποία θα πονά και δεν θα βρίσκει διέξοδο.

Οι αποφάσεις που παίρνω με την καρδιά κάνουν τις γέφυρες μου να γίνονται αυτόματα γέφυρες με μόνιμη επιστροφή. Γιατί η γέφυρα που γίνεται από την καρδιά, γίνεται με αγάπη και αυτή η αγάπη έχει μία μόνιμη επιστροφή. Καθώς η αγάπη δεν δημιουργεί αποστάσεις, αλλά ενώσεις μέσα από τις ευλογημένες διαδρομές της.

ετικέτα ( τέχνη ζωής ) 

Δωροθέα