Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017

Έχω πίστη θα πει…

Νιώθω ασφάλεια.
Νιώθω ηρεμία.
Νιώθω ευλογία.
Νιώθω γαλήνη.
Τίποτε δεν μπορεί να με ταράξει, να με τρομάξει, να με φοβίσει, να με θυμώσει, να με αγχώσει.


Έχω πίστη θα πει…
Είμαι καλά με όλα όσα έχω.
Είμαι καλά με όλα όσα είμαι.
Δεν νιώθω στέρηση, δεν νιώθω έλλειψη, δεν νιώθω θλίψη.
Έχω πίστη θα πει…
Μελετώ και εφαρμόζω τον Λόγο Του.
Προσεύχεται η καρδιά μου σε Εκείνον.
Είναι η καρδιά μου δοσμένη σε Εκείνον.
Έχω αγάπη για όλους και ακόμη για αυτούς που με πλήγωσαν, με πόνεσαν, με αδίκησαν, με πρόδωσαν.
Έχω πίστη θα πει…
Τα αιτήματα της καρδιάς μου βρίσκονται κατευθείαν στα χέρια Του και νιώθω πληρότητα και ασφάλεια. Δεν αναρωτιέμαι, δεν φοβάμαι, δεν φαντάζομαι, δεν οραματίζομαι, απλώς αφήνομαι στα δικά Του χέρια.
Έχω πίστη ένας δρόμος γεμάτος πάντα και στα πάντα με ευλογίες Θεού.
Έχω πίστη θα πει…
Ότι καθημερινά ανατρέχω σε όλες μου τις πράξεις, σκέψεις, συναισθήματα, ελαττώματα, πάθη και αναζητώ με ποιο τρόπο θα τα βελτιώσω. Ποια από αυτά γίνονται η αιτία να απομακρύνομαι από την Θεία Περιουσία μου.
Έχω πίστη θα πει…
Ότι με οδηγό την ανδρεία ως αρετή επιλέγω να βγάλω έξω από τον εαυτό μου, όλα τα «σκουπίδια» που γέμισα στο παρελθόν μου και τα ομολογώ στον Πνευματικό μου Πατέρα, όπου γνωρίζω πολύ καλά ότι εκείνη την ώρα τα ομολογώ στον ίδιο τον Θεό. Για να πάρω την ευχή, η οποία θα με ενώνει κάθε φορά με την ησυχία της ψυχής μου, της καρδιάς μου, του μυαλού μου. Καθώς γνωρίζω πως η ησυχία είναι η βάση της καλής υγείας παντού. Καλή υγεία στο σώμα, στις σχέσεις μου και στην ζωή μου.
Έχω πίστη θα πει… πως επιλέγω να περπατήσω το μονοπάτι του Θεού … για να γίνει αυτή η πίστη μου ένα τεράστιο κτήριο, το οποίο θα μου εξασφαλίσει την Αγάπη.

Καθώς ο Θεός στην πίστη μας βάζει τα θεμέλια για να δημιουργήσει στην ζωή μας τα θαύματά Του.

ετικέτα ( πνευματικότητα ) 

Δωροθέα